ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت

 
 




مقالات وستا

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت

کسب‌ وکارها، در حال ورود به فضای مجازی و رقابت با یکدیگر در این بستر هستند. این کسب‌وکارها معمولا برای اینکه به کار خود اعتبار و رسمیت بیشتری ببخشند، به دنبال ایجاد یک وب‌سایت مناسب در فضای مجازی اینترنت هستند. تا از این رو با مخاطبان خود، ارتباط بهتری داشته باشند.اما این بیزینس‌ها در این مرحله با یک سوال اساسی مواجه می شوند؛ بهترین شرکت طراحی وب‌سایت کدام است؟ این شرکت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بهترین شرکت طراحی وب سایت

دلیل جستجوی بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، بهره بردن از با کیفیت‌ترین نوع خدمات و به حداقل رساندن مشکلات کسب‌وکار در فضای مجازی است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت می‌پردازیم.

همچنین می‌توانید برای مطالعه‌ی دیگر مقالات مرتبط با وب سایت و اپلیکیشن، نوشته شده در بلاگ وستا، از اینجا وارد شوید.

شرکت‌های طراحی وب‌سایت

طراحی وب‌سایت، یک کار تخصصی است. برای طراحی وب‌سایت در هر زمینه تجاری، فرهنگی، شخصی و ...، باید به شرکت‌های طراحی وب‌سایت مراجعه کنید. روزانه ممکن است با چندین آگهی در مورد شرکت‌های طراحی وب‌سایت مواجه شوید، اما از میان این همه تبلیغ، بهترین شرکت طراحی وب کدام است؟ شرکت مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

چرا باید ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت را شناسایی کنیم؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. شناخت ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت به ما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشیم. همکاری با شرکت‌های استاندارد طراحی وب‌سایت، به معنی بهینه کردن هزینه‌ها، اطمینان از امنیت اطلاعات، بهره‌مندی از یک پشتیبانی همه جانبه از وب‌سایت و بسیاری از مزایای دیگر است. انتخاب شرکت مناسب برای طراحی وب‌سایت، شاید مهم‌ترین گام کسب‌وکارها در ورود به فضای مجازی باشد. انتخاب یک شرکت طراحی وب‌سایت، حتی می‌تواند به طور موثری در میزان پیشرفت مالی یک کسب و کار تاثیرگذار باشد.

برای اطلاعات بیشتر، میتوانید مقاله‌ی " اهمیت وجود پشتیبانی سایت " را از اینجا مطالعه کنید.

 

بهترین شرکت طراحی وب‌سایت

برای شناسایی بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، ویژگی‌های یک شرکت طراحی وب‌سایت استاندارد را بیان می‌کنیم.

 

  • نمونه کارهای حرفه‌ای و موفق

از اولین ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، تجربه آن‌ها در ارائه خدمات طراحی و پشتیبانی وب است. این شرکت‌ها معمولاً برای اثبات حرفه‌ای بودن، نمونه‌ای از وبسایت‌هایی که قبلا طراحی کردند را بر روی سایت می‌گذارند. به طور مثال می‌توانید نمونه طراحی‌های وب سایت شرکت دانش بنیان وستا را از اینجا مشاهده کنید. این نمونه‌ها، در مورد توانایی‌های شرکت طراحی وب‌سایت، به شما اطمینان خاطر می‌دهد. علاوه بر آن، دیدن این نمونه کارها می‌تواند به شما در ایده‌های طراحی وب سایت، کمک کند. می‌توانید با توجه به اهدافتان، این ایده‌ها را ارزیابی و استفاده کنید. 

 بهتر است در مورد نکات، سوالات و ابهامات خود یادداشت برداری کنید. تا در اسرع وقت در مورد این ایده‌ها و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها، از مشاوران این شرکت مشورت بگیرید. بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، شرکتی است که خود را در مقابل سوالات و ابهامات شما مسئول می‌داند.به دلیل اهمیت این موضوع، در مورد بعدی به آن می‌پردازیم.

در صورت نیاز به مشاوره طراحی سایت، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

  • مشاوره مسئولانه

برخی از افراد از این گزینه به عنوان "مشاوره دلسوزانه" یاد می‌کنند. اما گاهی دلسوزی، از مسئولیت و عقلانیت به دور است. بهتر است این مشاوره همراه با مسئولیت و منطق باشد. انجام مشاوره مسئولانه، از بارزترین ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی وب‌سایت است؛ چرا که بسیاری از افرادی که برای طراحی وب‌سایت به این شرکت‌ها مراجعه می‌کنند، از فرآیند ایجاد یک وب‌سایت و پشتیبانی از آنها اطلاعات لازم را ندارند. انتظار می‌رود که مشاوران شرکت‌های طراحی وب‌سایت، به طور صادقانه و مسئولان این فرآیند را بازگو کنند. بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، معمولا بهترین مشاوره‌ها را هم ارائه می‌دهد.

در صورت نیاز به مشاوره طراحی سایت، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

  • پشتیبانی شبانه‌روزی از وب‌سایت

پشتیبانی ۲۴ ساعته و همه جانبه، از ویژگی‌های دیگر بهترین شرکت طراحی وب‌سایت است. همکاری با این شرکت‌های حرفه‌ای به شما اطمینان خاطر می‌دهد که در برابر مشکلات احتمالی تنها نیستید. بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، خودش را در برابر مشکلات وب‌سایت طراحی شده مسئول می‌داند.  معمولاً شرکت‌های طراحی وب‌سایت در همان مراحل اولیه مشاوره، در مورد این پشتیبانی جزئیات آن وظایف خود را شرح می‌دهند. شرایط و قرارداد باید به گونه‌ای باشد که اگر در هر زمان از شبانه‌روز برای وب‌سایت مشکلی رخ داد، از حمایت و پشتیبانی شرکت طراح بهره‌مند شوید.

 

  • حمایت و پشتیبانی از امنیت سایت

تعهد در برابر امنیت سایت، از ویژگی‌های مهم دیگر بهترین شرکت طراحی وب‌سایت است. شرکت‌ها به خوبی می‌دانند که امنیت وب‌سایت، همانند امنیت فیزیکی یک مغازه یا فروشگاه اهمیت دارد. به خصوص اگر در این سایت‌ها درگاه پرداختی وجود داشته باشد. چرا که مشتریان در این درگاه، مشخصات کارتِ بانکی خود را وارد می‌کنند. البته فراموش نکنید هیچگاه در مسئله امنیت، تضمین صددرصدی وجود ندارد.

جدال بین متخصصین امنیت و ناقضان آن، جدالی همیشگی است. هکرها در تلاش هستند تا راه نفوذی به وبسایت‌ها پیدا کنند و متخصصان امنیت در تلاش‌اند تا این راه‌های نفوذ را ببندند. حتی وب‌سایت‌های شرکت‌های معروف مثل مایکروسافت و اپل که مجرب‌ترین متخصصان امنیت را دارند، از حملات و نفوذ هکرها، بی‌نصیب نمانده‌اند.‌ اما شرکت‌های طراحی وب‌سایت باید تامین امنیت حداکثری را برای وب سایت تضمین کنند.

 

  • عدم استفاده از قالب‌های رایگان

بهترین شرکت طراحی وب‌سایت، بر اساس سلیقه و نظرات مشتری وب‌سایت را طراحی می‌کند. استفاده از قالب‌های آماده، انعطاف‌پذیری وب‌سایت را برای اعمال نظرات مشتری کاهش می‌دهد. علاوه بر این، در آینده برای مدیران سایت محدودیت‌های زیادی را به وجود می‌آورد. از طرفی قالب‌های آماده، معمولاً در تامین امنیت لازم با مشکل مواجه می‌شود.

می‌توانید برای اطلاعات و آشنایی بیشتر، مقاله‌ی " معایب استفاده از قالب‌های آماده طراحی سایت " نوشته شده در بلاگ وستا را از اینجا مطالعه کنید.

  • طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا

واکنش‌گرا بودن یک وب‌سایت، به معنی تطبیق آن با صفحه نمایش دستگاه‌های گوناگون است. از ویژگی‌های مهم دیگر بهترین شرکت طراحی و‌ سایت، اهمیت به ریسپانسیو وب‌سایت است. نمایش سایت‌هایی که واکنش‌گرا هستند در موبایل، کامپیوتر، تبلت و ... یکسان است. اگر وب‌سایت ریسپانسیو نباشد و مثلاً تنها برای نمایش بر روی کامپیوتر طراحی شده باشد، دیگر نمایش مناسبی در گوشی موبایل و دیگر دستگاه‌ها ندارد؛ چرا که صفحه نمایش موبایل، خیلی کوچکتر از کامپیوتر است. طبق آمارها بیشترین سرچ‌ها از طریق موبایل انجام می‌شود. بنابراین شرکت‌های طراحی وب‌سایت نباید نسبت به این ویژگی، بی‌اهمیت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی، می‌توانید مقاله "چرا باید سایت ریسپانسیو داشته باشیم؟" را  از اینجا مطالعه کنید.

 

  • بازگشت وجه پرداختی، در صورت عدم رضایت مشتری

این حق مسلم مشتری است که در صورتی که وب‌سایت طراحی شده، رضایت و نظرش را جلب نکرد، وجه پرداختی‌اش را دریافت کند. معمولاً این بند به راحتی از جانب بهترین شرکت طراحی وب‌سایت پذیرفته می‌شود؛ چرا که آنها به بهترین بودن خود در زمینه طراحی وب‌سایت ایمان دارند. بنابراین توانایی جلب رضایت و نظر شما را دارند. از این رو این بند می‌تواند در قرارداد شما با شرکت‌های طراحی وب‌سایت درج شود تا در صورت عدم رضایت از وب‌سایت طراحی شده، همه مبلغ پرداختی بازگردانده شود.

 

  • تسلط به دیجیتال مارکتینگ

در این جا معمولاً منظور از دیجیتال مارکتینگ، همان بازاریابی اینترنتی است. شرکت‌های طراحی وب‌سایت افراد با تخصص دیجیتال مارکتینگ استخدام می‌کنند. تا عملکردشان از این نظر ضعف نداشته باشد. مطمئن شوید که شرکت طراحی وبسایت، به اندازه کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ تجربه و تخصص دارد. در این مورد می‌توانید حتی درخواست دهید تا با کارشناس دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی وب، جلسه مشاوره‌ای داشته باشید.

شرکت دانش بنیان وستا، علاوه بر طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن، به طور تخصصی نیز در تمام زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت می‌کند. می‌توانید برای دریافت مشاوره در این زمینه، با ما تماس بگیرید.

 

  • ارائه سورس کد

بعد از پایان پروژه یا در صورت قطع همکاری به هر دلیلی با شرکت طراح، حتما سورس کد وب‌سایت‌تان را دریافت کنید. با این سورس کد می‌توانید با کمک مجموعه پشتیبانی جدید، از وب‌سایت نگهداری کنید یا در آن تغییراتی به وجود آورید. بهترین شرکت‌ طراحی وب‌سایت، قطعاً از اهمیت ارائه سورس کد به مشتریان آگاه است.

  • اهمیت به سئو

سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو، جزء جدایی‌ناپذیر طراحی وب‌سایت است. اصلاً طراحی وب‌سایت، بدون سئو مگر به کار می‌آید؟! سئو در بیان ساده، یعنی آوردن وب‌سایت به صفحه اول یا حتی در بالاترین نقطه‌ی صفحه اول در هنگام سرچ مرتبط با خدمات سایت. هر سال چک لیست سئو ارائه می‌شود. " چک لیست نهایی 2021 " را می‌توانید در دو قسمت، از اینجا مشاهده و مطالعه کنید.

  • تکنولوژی  AMP

استفاده از تکنولوژیAMP  باعث می‌شود که سرعت بارگذاری وب‌سایت در تلفن همراه نیز همانند لپ‌تاپ یا کامپیوتر بالا باشد. مگر می‌شود شرکتی ادعای بهترین شرکت طراحی وب‌سایت را داشته باشد اما نسبت به تکنولوژیAMP  بی‌تفاوت باشد؟!

  • دریافت هزینه متعارف و معقول

"هیچ گرانی بی‌حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست." مسئله‌ی گران یا ارزان بودن خدمات طراحی وب‌سایت نیست، بلکه مسئله این است که قرار نیست بابت یک طرح ده هزار تومانی، صد هزار تومان پرداخت کنید! شرکت‌های طراحی وب‌سایت معمولاً با در نظر گرفتن بخش‌های متفاوت یک وب‌سایت و کیفیت نوع خدمات، بازه‌ای از هزینه‌ها را به شما ارائه می‌دهند. شما با توجه به نوع فعالیت یا کسب‌وکار را می‌توانید بخش‌هایی از این خدمات را حذف یا  به آن اضافه کنید. بهترین شرکت طراحی وب‌سایت یک بازه‌‌ی متناسب برای هزینه‌ها ارائه می‌دهد.

 

  • دفترکار

شرکت‌های طراحی وب‌سایت معتبر، معمولاً یک مکان رسمی و فیزیکی برای فعالیت‌های خود دارند. شرکت‌ها در وب سایت‌ِشان آدرس و محل کارشان را عنوان می‌کنند. بهتر است برای انجام مذاکرات و عقد قرارداد به صورت حضوری به این دفاتر مراجعه کنید. هنگام همکاری، به گواهی‌ها و مجوزهای شرکت دقت کنید.

 

  • پرسنل حرفه‌ای

 بهترین شرکت‌های طراحی وب‌سایت، قطعاً از بهترین و حرفه‌ای‌ترین پرسنل بهره می‌برند. بهتر است در مورد اعضا و پرسنل این شرکت تحقیق کنید، با آن‌ها همنشین شوید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید. همکاری با افراد حرفه‌ای و متخصص، باعث پیشرفت کاری شما می‌شود.

 

  • خلاقیت و نوآوری

خلاقیت باعث متمایز شدن کار شما با دیگران می‌شود. بهترین شرکت طراحی وب‌سایت معمولا با اعضا و پرسنل خلاق کار می‌کنند؛ چرا که خلاقیت باعث آفرینش کارهای شگفت‌انگیز می‌شود. البته خلاقیت‌های نامتعارف می‌تواند نتیجه عکس دهد. بنابراین در استفاده از قوه خلاقیت، باید چارچوب‌ها حفظ شود. از همراهی شما مشتکریم.

برای دریافت مشاوره طراحی انواع وب سایت، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نویسنده : وستا کانتنت تاریخ انتشار : دو شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰
   همه مقالات   
 
 
 

درباره وستا


شرکت دانش بنیان وستا از سال 1390 فعالیت خود را در قالب یک تیم فنی با همکاری عده‌ای از جوانان خلاق و مصمم شروع کرد، جوانانی که به دنبال فردایی روشن روی خط تکنولوژی آنچه آموخته بودند را تبدیل به کدهای برنامه نویسی سایت یا اپلیکیشن می‌کردند. به منظور حضور در رقابت‌های بزرگتر تصمیم بر آن داشتیم که بعنوان یک شرکت فعالیت وسیع‌تری دنبال کنیم و این شد که شرکت وستا سیستم در قالب یک مجموعه فنی و مهندسی شکل گرفت و باعث شد حضور ما در جامعه فناوری ایران پر رنگ‌تر شود، با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی بیشتر به اینترنت وستا توانست با ارائه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های به‌روز بعنوان یک شرکت دانش‌بنیان شناخته شود و خود را در لیست برترین شرکت‌های ایران قرار دهد. ما در خانواده‌ی بزرگ وستا متشکل از چندین تیم از لاین‌های خدماتی برای تحقق رویاهایمان تلاش می‌کنیم و در کنار یکدیگر از تماشای آنچه روزی تصور کرده بودیم و حالا به آن تجسم بخشیده‌ایم لذت می‌بریم. اکنون آماده‌ایم تا با ارائه دانش و تخصص خود بر پایه تکنولوژی‌های مدرن به مشتریان و کارفرمایان عزیز خدمت‌رسانی کنیم.

از وستا بیشتر بدانید

نمادها و مجوزهای وستا


  • اینستاگرام وستا
  • لینکدین وستا
  • توئیتر وستا
  • فیسبوک وستا
  • آپارات وستا


Hello[at]Vestateam.net

تمام حقوق این سامانه برای شرکت وستا رهاورد طاها محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد © 2011-