طراحی وب سایت شیراز,طراحی وب سایت,فروش,فروش بیشتر محصولات,بازاریابی دیجیتال,دیجیتال مارکتینگ,وستا سیستم,وستا سیستم رهاورد طاها

 
 




مقالات وستا

آیا وب سایت می تواند به فروش بیشتر محصولات تان کمک کند؟

بله؛ کافیست نگاهی به جایگاه فضای مجازی و اینترنت در زندگی مردم کنید تا اهمیت آن را درک کنید در ادامه مزایای داشتن وب‌سایت را مطرح می‌کنیم.

 

1. مشتریان شما را پیدا می‌کنند زمانی که مشتریان در اینترنت به دنبال پیدا کردن محصول یا خدمات شما هستند، وب‌سایت شما می‌تواند منجر به آشنایی مشتری با شما و سپس فروش شود.

 

 

آیا وب سایت می تواند به فروش بیشتر محصولات تان کمک کند؟

2. فاصله زمانی و مکانی معنایی ندارد! وب سایت شما در هر زمان شبانه روز و هر مکانی برای مشتریانتان در دسترس است. همچنین مشتریان شما می توانند از هر نقطه ای از کشور و یا حتی جهان با شما در ارتباط باشند.

 

3. هزینه‌ها را کاهش می‌دهید داشتن یک وب سایت برای فروش محصولات‌تان و یا ارائه خدمات‌تان بسیار باصرفه‌تر و با هزینه کمتری به نسبت راه‌اندازی یک کسب‌وکار فیزیکی می‌باشد.

 

4.  اعتبار کسب‌وکار شما

داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار شما اعتبار به‌همراه می‌آورد زیرا شما فضایی در دنیای مجازی متعلق به خودتان دارید.همچنین شما هم از نظرات آنها مطلع خواهید شد.

 

5. بازاریابی ارزان‌تر و موثرتر

به جای پرداخت هزینه‌های بالای تبلیغات تلوزیونی و تراکت می‌توان با بهینه سازی موتور های جستجوگر(SEO) وب‌سایت‌تان را در صدر جستجوها قرار دهید.

توصیه‌ی ما این است که مقاله‌ی "یک وب‌سایت خوب چه ویژگی‌های دارد؟" را اینجا مطالعه کنید. همچنین می‌توانید مقالات مرتبط با "سئو" را از اینجا بخوانید.


 


 

نویسنده : ترانه خادمی تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
   همه مقالات   
 
 
 

درباره وستا


شرکت دانش بنیان وستا از سال 1390 فعالیت خود را در قالب یک تیم فنی با همکاری عده‌ای از جوانان خلاق و مصمم شروع کرد، جوانانی که به دنبال فردایی روشن روی خط تکنولوژی آنچه آموخته بودند را تبدیل به کدهای برنامه نویسی سایت یا اپلیکیشن می‌کردند. به منظور حضور در رقابت‌های بزرگتر تصمیم بر آن داشتیم که بعنوان یک شرکت فعالیت وسیع‌تری دنبال کنیم و این شد که شرکت وستا سیستم در قالب یک مجموعه فنی و مهندسی شکل گرفت و باعث شد حضور ما در جامعه فناوری ایران پر رنگ‌تر شود، با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی بیشتر به اینترنت وستا توانست با ارائه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های به‌روز بعنوان یک شرکت دانش‌بنیان شناخته شود و خود را در لیست برترین شرکت‌های ایران قرار دهد. ما در خانواده‌ی بزرگ وستا متشکل از چندین تیم از لاین‌های خدماتی برای تحقق رویاهایمان تلاش می‌کنیم و در کنار یکدیگر از تماشای آنچه روزی تصور کرده بودیم و حالا به آن تجسم بخشیده‌ایم لذت می‌بریم. اکنون آماده‌ایم تا با ارائه دانش و تخصص خود بر پایه تکنولوژی‌های مدرن به مشتریان و کارفرمایان عزیز خدمت‌رسانی کنیم.

از وستا بیشتر بدانید

نمادها و مجوزهای وستا


  • اینستاگرام وستا
  • لینکدین وستا
  • توئیتر وستا
  • فیسبوک وستا
  • آپارات وستا


Hello[at]Vestateam.net

تمام حقوق این سامانه برای شرکت وستا رهاورد طاها محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد © 2011-